Toyota Tundra (USK50) 5.7 V8 VVT-i - 284kW / 381HP (327Nm)
Konfigurace úprav motoru
Zvýšení výkonu motoru (chiptuning) vozidla Toyota Tundra (USK50) 5.7 V8 VVT-i - 284kW / 381HP (327Nm) je možné z původních 284 kW (381 HP) až na 312 kW (419 HP) a nárůst točivého momentu ze 327 Nm až na 360 Nm.
Ve variantě Optimal se maximální rychlost po úpravě zvýší o + 6 km/h a kombinovaná spotřeba se sníží v průměru o -0,3 l / 100 km.
Detailní parametry k jednotlivým druhům úprav (Atest, Economy, Optimal, Power) naleznete níže po zvolení typu úpravy.
Zvolit úpravuSleva platí pro všechny úpravy. Sleva je platná při realizaci tento nebo následující týden.
Zvolte požadovanou úpravu
Atest
SLEVA 30 %
- Chiptuning
- Diagnostika vozidla
- Měření výkonu po úpravě
- Měření emisí
- Jízdní zkouška
- Zápis do technického průkazu
Oficiálně homologovaný chiptuning se zápisem do technického průkazu
Economy
SLEVA 30 %
- Chiptuning
- Diagnostika vozidla
- Možnost dalších zvýhodněných úprav
- Jízdní zkouška
Když jste spokojeni se stávajícím výkonem a chcete snížit spotřebu
Optimal
SLEVA 30 %
Nejžádanější
- Chiptuning
- Diagnostika vozidla
- Možnost dalších zvýhodněných úprav
- Jízdní zkouška
Zvýšení výkonu a snížení spotřeby současně a v rovnováze
Power
SLEVA 30 %
- Chiptuning
- Diagnostika vozidla
- Možnost dalších zvýhodněných úprav
- Jízdní zkouška
Pro ty, kdo chtějí ze svého vozu dostat maximum
Předpokládané parametry chiptuningu před a po úpravě Atest pro vozidlo
Toyota Tundra 5.7 V8 VVT-i.
Parametry vozu | Před úpravou | Po úpravě |
---|---|---|
Výkon HP | 381 HP | 404 HP |
Výkon kW | 284 kW | 301 kW |
Točivý moment Nm | 327 NM | 347 NM |
Maximální rychlost | + 0 km/h | |
Spotřeba město | -0,1 l / 100 km | |
Kombinovaná spotřeba | -0,3 l / 100 km | |
Spotřeba mimo město | -0,4 l / 100 km |
Očekávaný nárůst parametrů
Předpokládané parametry chiptuningu před a po úpravě Economy pro vozidlo
Toyota Tundra 5.7 V8 VVT-i.
Parametry vozu | Před úpravou | Po úpravě |
---|---|---|
Výkon HP | 381 HP | 389 HP |
Výkon kW | 284 kW | 290 kW |
Točivý moment Nm | 327 NM | 334 NM |
Maximální rychlost | + 3 km/h | |
Spotřeba město | -0,3 l / 100 km | |
Kombinovaná spotřeba | -0,4 l / 100 km | |
Spotřeba mimo město | -0,5 l / 100 km |
Očekávaný nárůst parametrů
Předpokládané parametry chiptuningu před a po úpravě Optimal pro vozidlo
Toyota Tundra 5.7 V8 VVT-i.
Parametry vozu | Před úpravou | Po úpravě |
---|---|---|
Výkon HP | 381 HP | 408 HP |
Výkon kW | 284 kW | 304 kW |
Točivý moment Nm | 327 NM | 350 NM |
Maximální rychlost | + 6 km/h | |
Spotřeba město | -0,1 l / 100 km | |
Kombinovaná spotřeba | -0,3 l / 100 km | |
Spotřeba mimo město | -0,4 l / 100 km |
Očekávaný nárůst parametrů
Předpokládané parametry chiptuningu před a po úpravě Power pro vozidlo
Toyota Tundra 5.7 V8 VVT-i.
Parametry vozu | Před úpravou | Po úpravě |
---|---|---|
Výkon HP | 381 HP | 419 HP |
Výkon kW | 284 kW | 312 kW |
Točivý moment Nm | 327 NM | 360 NM |
Maximální rychlost | + 0 km/h | |
Spotřeba město | 0 l / 100 km | |
Kombinovaná spotřeba | 0 l / 100 km | |
Spotřeba mimo město | 0 l / 100 km |
Očekávaný nárůst parametrů
Modelová řada USK50, vyráběná od roku 2014. Úprava tohoto modelu se provádí přes diagnostickou zásuvku. Řídící jednotka motoru od společnosti Denso. Typ řídící jednotky 275036-3560.
Proč si zvolit naše řešení?
100% legální chiptuning
Naše úpravy plně schvaluje a respektuje Ministerstvo dopravy ČR. Oficiální zápis v technickém průkazu pak platí celosvětově.
Splnění STK a emisí
Moderní diagnostické přístroje a špičková technologie vám zajistí hladký průběh STK a emisí, jako kdyby k žádné úpravě motoru nikdy nedošlo.
Šetrné pro motor
Zvýšení výkonu a snížení spotřeby bez starostí o životnost motoru. Vytěžíte ze svého motoru maximum s nulovým opotřebením.
Jak nás hodnotí naši zákazníci?
Přečtěte si, jak se našim zákazníkům jezdí po chiptuningu.