Toyota Hilux (GUN125) 2.8 16v D-4D 6MT - 130kW / 174HP (420Nm)

94596 / turbo

Konfigurace úprav motoru

Zvýšení výkonu motoru (chiptuning) vozidla Toyota Hilux (GUN125) 2.8 16v D-4D 6MT - 130kW / 174HP (420Nm) je možné z původních 130 kW (174 HP) až na 163 kW (218 HP) a nárůst točivého momentu ze 420 Nm až na 517 Nm.

Ve variantě Optimal se maximální rychlost po úpravě zvýší o + 6 km/h a kombinovaná spotřeba se sníží v průměru o -0,4 l / 100 km.

Detailní parametry k jednotlivým druhům úprav (Atest, Economy, Optimal, Power) naleznete níže po zvolení typu úpravy.

Zvolit úpravu
 Toyota   Hilux (GUN125)  2.8 16v D-4D 6MT - 130kW / 174HP (420Nm)
SLEVA 30 %

Sleva platí pro všechny úpravy. Sleva je platná při realizaci tento nebo následující týden.

Zvolte požadovanou úpravu

Atest

SLEVA 30 % 6 293 Kč 8 990 Kč

  • Chiptuning
  • Diagnostika vozidla
  • Měření výkonu po úpravě
  • Měření emisí
  • Jízdní zkouška
  • Zápis do technického průkazu

Oficiálně homologovaný chiptuning se zápisem do technického průkazu

Economy

SLEVA 30 % 4 963 Kč 7 090 Kč

  • Chiptuning
  • Diagnostika vozidla
  • Možnost dalších zvýhodněných úprav
  • Jízdní zkouška

Když jste spokojeni se stávajícím výkonem a chcete snížit spotřebu

Optimal

SLEVA 30 % 4 963 Kč 7 090 Kč

Nejžádanější

  • Chiptuning
  • Diagnostika vozidla
  • Možnost dalších zvýhodněných úprav
  • Jízdní zkouška

Zvýšení výkonu a snížení spotřeby současně a v rovnováze

Power

SLEVA 30 % 4 963 Kč 7 090 Kč

  • Chiptuning
  • Diagnostika vozidla
  • Možnost dalších zvýhodněných úprav
  • Jízdní zkouška

Pro ty, kdo chtějí ze svého vozu dostat maximum

Předpokládané parametry chiptuningu před a po úpravě Atest pro vozidlo
Toyota Hilux 2.8 16v D-4D 6MT.

Předpokládaná doba úpravy tohoto modelu je 1 - 2 hodiny.

Parametry vozuPřed úpravouPo úpravě
Výkon HP174 HP207 HP
Výkon kW130 kW155 kW
Točivý moment Nm420 NM504 NM
Maximální rychlost+ 0 km/h
Spotřeba město-0,3 l / 100 km
Kombinovaná spotřeba-0,4 l / 100 km
Spotřeba mimo město-0,5 l / 100 km

Očekávaný nárůst parametrů

Předpokládané parametry chiptuningu před a po úpravě Economy pro vozidlo
Toyota Hilux 2.8 16v D-4D 6MT.

Předpokládaná doba úpravy tohoto modelu je 1 - 2 hodiny.

Parametry vozuPřed úpravouPo úpravě
Výkon HP174 HP191 HP
Výkon kW130 kW143 kW
Točivý moment Nm420 NM475 NM
Maximální rychlost+ 3 km/h
Spotřeba město-0,5 l / 100 km
Kombinovaná spotřeba-0,6 l / 100 km
Spotřeba mimo město-0,7 l / 100 km

Očekávaný nárůst parametrů

Předpokládané parametry chiptuningu před a po úpravě Optimal pro vozidlo
Toyota Hilux 2.8 16v D-4D 6MT.

Předpokládaná doba úpravy tohoto modelu je 1 - 2 hodiny.

Parametry vozuPřed úpravouPo úpravě
Výkon HP174 HP209 HP
Výkon kW130 kW156 kW
Točivý moment Nm420 NM504 NM
Maximální rychlost+ 6 km/h
Spotřeba město-0,3 l / 100 km
Kombinovaná spotřeba-0,4 l / 100 km
Spotřeba mimo město-0,5 l / 100 km

Očekávaný nárůst parametrů

Předpokládané parametry chiptuningu před a po úpravě Power pro vozidlo
Toyota Hilux 2.8 16v D-4D 6MT.

Předpokládaná doba úpravy tohoto modelu je 1 - 2 hodiny.

Parametry vozuPřed úpravouPo úpravě
Výkon HP174 HP218 HP
Výkon kW130 kW163 kW
Točivý moment Nm420 NM517 NM
Maximální rychlost+ 9 km/h
Spotřeba město0 l / 100 km
Kombinovaná spotřeba0 l / 100 km
Spotřeba mimo město0 l / 100 km

Očekávaný nárůst parametrů

Modelová řada GUN125, vyráběná od roku 2015. Úprava tohoto modelu se provádí přes diagnostickou zásuvku. Řídící jednotka motoru od společnosti Denso. Typ řídící jednotky 89666-0Kxxx (CAN).

Proč si zvolit naše řešení?


image/svg+xml

100% legální chiptuning

Naše úpravy plně schvaluje a respektuje Ministerstvo dopravy ČR. Oficiální zápis v technickém průkazu pak platí celosvětově.

image/svg+xml

Splnění STK a emisí

Moderní diagnostické přístroje a špičková technologie vám zajistí hladký průběh STK a emisí, jako kdyby k žádné úpravě motoru nikdy nedošlo.

image/svg+xml

Šetrné pro motor

Zvýšení výkonu a snížení spotřeby bez starostí o životnost motoru. Vytěžíte ze svého motoru maximum s nulovým opotřebením.

Jak nás hodnotí naši zákazníci?

Přečtěte si, jak se našim zákazníkům jezdí po chiptuningu. 

A

Audi TT /2006-dosud/ 8J, 8N 2.0 TFSI 200 HP

21. duben 2020

Star Star Star Star Star

Dobrý den, posílám hodnocení půl roku po chiptuningu: Nárůst spotřeby jsem nezaznamenal praktický žádný, odpovídá plus minus stavu před procedurou zvyšování výkonu. Podle grafů výsledků jsem se snažil sledovat změny ve výkonu a (samozřejmě subjektivně) musím i tyto potvrdit. Vozidlo je dravější, otáčky jdou lépe nahoru. Ten výkon je opravdu znát. Camp Perfomance mě nezklamali a tak je rád doporučím i ostatním.

Š1

Škoda Superb 1,4Tsi 110kw

28. srpen 2021

Star Star Star Star Star
Již druhé auto, u kterého jsem využil služeb - produkt Balance a opět naprostá spokojenost! Citelně větší zátah, lepší průběh zrychlení… za mě 👍
VS

Vw Scirocco

18. srpen 2022

Star Star Star Star Star
Nechal jsem si ve firme CP dělat mé dalši auto,Profesionalní přístup ke mě i k mému autu.Konečně někdo kdo tomu rozumí...VŘELE DOPORUČUJI,JSEM NADMIRU SPOKOJENY!!Auto má KONEČNĚ KOULE :-)
VT

Vw transportér 2.5 tdi

23. září 2020

Star Star Star Star Star
Dnes proveden Chip a zatím spokojenost👍
SI

Seat Ibiza ST IV, 1,4 16V

4. březen 2023

Star Star Star Star Star
Po provední úprav auto "ožilo", čistě pocitově by se dalo říci, že úprava se projevuje zhruba stejně, jako když vezmete auto provozované ve městě a "vypálíte mu katalayzátor" dlouhou jízdou po dálnici. Za mne - naprostá spokojenost. Úprava provedena 02.2018.
S

Superb II 1.8tsi

15. leden 2022

Star Star Star Star Star
Naprostá spokojenost s úpravou, auto je jak "praštěný", přesně co jsem chtěl :-)
N1

Nissan Qashqai 1,5 dci 76kw

27. listopad 2020

Star Star Star Star Star
Po úpravě Balance jsem mile překvapen. Krouťák a celý průběh motoru super. Najeto mám asi 500 km a spotřeba klesá, všude o kvalt výš. Úprava dělaná v Pardubicích a musím jen chválit ochotu a profesionální přístup. Můžu jenom doporučit.
CI

Citroen C4 II, 2.0 HDi

3. březen 2021

Star Star Star Star Star
Auto jako by se "nadechlo" a reaguje až neskutečně dobře ve všech jízdních režimech. Perfektní komunikace a ochota. Velmi profesionální přístup.
Š1

Škoda Octavia 1,4Tsi G-Tec

21. prosinec 2021

Star Star Star Star Star
Výborná komunikace, rychlá realizace u mě doma...a výsledek? Jsem naprosto nadšen, auto má citelně lepší reakci na plyn. Mohu jen doporučit!!!

Časté dotazy

Jak dlouho trvá chiptuning?

Délka úpravy se odvíjí zejména od typu řídící jednotky, rychlosti komunikačního protokolu a množství parametrů které je nutné upravit - průměrně se doba úpravy pohybuje, dle vybrané varianty, v rozmezí jedné až tří hodin.

Je chiptuning pro motor bezpečný ?

V případě odborně provedeného nastavení je úprava zcela bezpečná a nedochází např. ke zvýšenému opotřebení motoru, nebo poškození např. turbodmychadla. Je nutné si uvědomit že stěžejní vliv na výdrž motoru má zejména řidič a jeho styl jízdy a způsob chování k vozu.

Nebude problém na STK ?

Většina našich výkonových úprav splňuje emisní limity ( v některých případech mimo varianty power). Pokud jsou na Vašem voze tedy funkční všechny emisní komponenty, absolvování STK nebude problém. Lze si také objednat úpravu ATEST, kdy je změna výkonu zaspána do technického průkazu

Jak se k vozu po úpravě chovat, co servisní intervaly ?

Po úpravě není potřeba nijak měnit řidičské návyky, nebo vozidlo nějak “šetřit” - naopak doporučujeme občas chvilkově výkon využít a “dát mu trochu napít” :) . Nedoporučujeme např. u naftových motorů neustále motor trápit a dusit v nízkých otáčkách - to jim neprospívá - stejně tak zase opačný extrém - např. dlouhá jízda několik desítek kilometrů v kuse s plynovým pedálem úplně na podlaze a otáčkoměrem v omezovači. 
Co se týče servisních intervalů - je prospěšnější zkrátit výměnu oleje na 15tis. km - a to nejen u upravených aut ale i naprosto sériových.

Musí se chiptuning nějak zajíždět, adaptovat?

Ne nemusí, ke změně parametrů dojde ihned po zapsání upraveného softwaru do řídící jednotky a navýšení výkonu by mělo být znát hned po úpravě.