Toyota C-Hr (MAXH10) 2.0 VVT-iE Hybrid 16v E-CVT - 135kW / 181HP (202Nm)
Konfigurace úprav motoru
Zvýšení výkonu motoru (chiptuning) vozidla Toyota C-Hr (MAXH10) 2.0 VVT-iE Hybrid 16v E-CVT - 135kW / 181HP (202Nm) je možné z původních 135 kW (181 HP) až na 149 kW (199 HP) a nárůst točivého momentu ze 202 Nm až na 222 Nm.
Ve variantě Optimal se maximální rychlost po úpravě zvýší o + 6 km/h a kombinovaná spotřeba se sníží v průměru o -0,3 l / 100 km.
Detailní parametry k jednotlivým druhům úprav (Atest, Economy, Optimal, Power) naleznete níže po zvolení typu úpravy.
Zvolit úpravuSleva platí pro všechny úpravy. Sleva je platná při realizaci tento nebo následující týden.
Zvolte požadovanou úpravu
Atest
SLEVA 30 %
- Chiptuning
- Diagnostika vozidla
- Měření výkonu po úpravě
- Měření emisí
- Jízdní zkouška
- Zápis do technického průkazu
Oficiálně homologovaný chiptuning se zápisem do technického průkazu
Economy
SLEVA 30 %
- Chiptuning
- Diagnostika vozidla
- Možnost dalších zvýhodněných úprav
- Jízdní zkouška
Když jste spokojeni se stávajícím výkonem a chcete snížit spotřebu
Optimal
SLEVA 30 %
Nejžádanější
- Chiptuning
- Diagnostika vozidla
- Možnost dalších zvýhodněných úprav
- Jízdní zkouška
Zvýšení výkonu a snížení spotřeby současně a v rovnováze
Power
SLEVA 30 %
- Chiptuning
- Diagnostika vozidla
- Možnost dalších zvýhodněných úprav
- Jízdní zkouška
Pro ty, kdo chtějí ze svého vozu dostat maximum
Předpokládané parametry chiptuningu před a po úpravě Atest pro vozidlo
Toyota C-Hr 2.0 VVT-iE Hybrid 16v E-CVT.
Parametry vozu | Před úpravou | Po úpravě |
---|---|---|
Výkon HP | 181 HP | 192 HP |
Výkon kW | 135 kW | 143 kW |
Točivý moment Nm | 202 NM | 214 NM |
Maximální rychlost | + 0 km/h | |
Spotřeba město | -0,1 l / 100 km | |
Kombinovaná spotřeba | -0,3 l / 100 km | |
Spotřeba mimo město | -0,4 l / 100 km |
Očekávaný nárůst parametrů
Předpokládané parametry chiptuningu před a po úpravě Economy pro vozidlo
Toyota C-Hr 2.0 VVT-iE Hybrid 16v E-CVT.
Parametry vozu | Před úpravou | Po úpravě |
---|---|---|
Výkon HP | 181 HP | 185 HP |
Výkon kW | 135 kW | 138 kW |
Točivý moment Nm | 202 NM | 206 NM |
Maximální rychlost | + 3 km/h | |
Spotřeba město | -0,3 l / 100 km | |
Kombinovaná spotřeba | -0,4 l / 100 km | |
Spotřeba mimo město | -0,5 l / 100 km |
Očekávaný nárůst parametrů
Předpokládané parametry chiptuningu před a po úpravě Optimal pro vozidlo
Toyota C-Hr 2.0 VVT-iE Hybrid 16v E-CVT.
Parametry vozu | Před úpravou | Po úpravě |
---|---|---|
Výkon HP | 181 HP | 194 HP |
Výkon kW | 135 kW | 144 kW |
Točivý moment Nm | 202 NM | 216 NM |
Maximální rychlost | + 6 km/h | |
Spotřeba město | -0,1 l / 100 km | |
Kombinovaná spotřeba | -0,3 l / 100 km | |
Spotřeba mimo město | -0,4 l / 100 km |
Očekávaný nárůst parametrů
Předpokládané parametry chiptuningu před a po úpravě Power pro vozidlo
Toyota C-Hr 2.0 VVT-iE Hybrid 16v E-CVT.
Parametry vozu | Před úpravou | Po úpravě |
---|---|---|
Výkon HP | 181 HP | 199 HP |
Výkon kW | 135 kW | 149 kW |
Točivý moment Nm | 202 NM | 222 NM |
Maximální rychlost | + 0 km/h | |
Spotřeba město | 0 l / 100 km | |
Kombinovaná spotřeba | 0 l / 100 km | |
Spotřeba mimo město | 0 l / 100 km |
Očekávaný nárůst parametrů
Modelová řada MAXH10, vyráběná od roku 2019. Úprava tohoto modelu se provádí přes diagnostickou zásuvku. Řídící jednotka motoru od společnosti Denso. Typ řídící jednotky R7F701202.
Proč si zvolit naše řešení?
100% legální chiptuning
Naše úpravy plně schvaluje a respektuje Ministerstvo dopravy ČR. Oficiální zápis v technickém průkazu pak platí celosvětově.
Splnění STK a emisí
Moderní diagnostické přístroje a špičková technologie vám zajistí hladký průběh STK a emisí, jako kdyby k žádné úpravě motoru nikdy nedošlo.
Šetrné pro motor
Zvýšení výkonu a snížení spotřeby bez starostí o životnost motoru. Vytěžíte ze svého motoru maximum s nulovým opotřebením.
Jak nás hodnotí naši zákazníci?
Přečtěte si, jak se našim zákazníkům jezdí po chiptuningu.