Subaru Traviq 2.2 Ecotec 5MT - 108kW / 145HP (203Nm)
Konfigurace úprav motoru
Zvýšení výkonu motoru (chiptuning) vozidla Subaru Traviq 2.2 Ecotec 5MT - 108kW / 145HP (203Nm) je možné z původních 108 kW (145 HP) až na 119 kW (160 HP) a nárůst točivého momentu ze 203 Nm až na 223 Nm.
Ve variantě Optimal se maximální rychlost po úpravě zvýší o + 6 km/h a kombinovaná spotřeba se sníží v průměru o -0,3 l / 100 km.
Detailní parametry k jednotlivým druhům úprav (Atest, Economy, Optimal, Power) naleznete níže po zvolení typu úpravy.
Zvolit úpravuSleva platí pro všechny úpravy. Sleva je platná při realizaci tento nebo následující týden.
Zvolte požadovanou úpravu
Atest
SLEVA 30 %
- Chiptuning
- Diagnostika vozidla
- Měření výkonu po úpravě
- Měření emisí
- Jízdní zkouška
- Zápis do technického průkazu
Oficiálně homologovaný chiptuning se zápisem do technického průkazu
Economy
SLEVA 30 %
- Chiptuning
- Diagnostika vozidla
- Možnost dalších zvýhodněných úprav
- Jízdní zkouška
Když jste spokojeni se stávajícím výkonem a chcete snížit spotřebu
Optimal
SLEVA 30 %
Nejžádanější
- Chiptuning
- Diagnostika vozidla
- Možnost dalších zvýhodněných úprav
- Jízdní zkouška
Zvýšení výkonu a snížení spotřeby současně a v rovnováze
Power
SLEVA 30 %
- Chiptuning
- Diagnostika vozidla
- Možnost dalších zvýhodněných úprav
- Jízdní zkouška
Pro ty, kdo chtějí ze svého vozu dostat maximum
Předpokládané parametry chiptuningu před a po úpravě Atest pro vozidlo
Subaru Traviq 2.2 Ecotec 5MT.
Parametry vozu | Před úpravou | Po úpravě |
---|---|---|
Výkon HP | 145 HP | 154 HP |
Výkon kW | 108 kW | 114 kW |
Točivý moment Nm | 203 NM | 215 NM |
Maximální rychlost | + 0 km/h | |
Spotřeba město | -0,1 l / 100 km | |
Kombinovaná spotřeba | -0,3 l / 100 km | |
Spotřeba mimo město | -0,4 l / 100 km |
Očekávaný nárůst parametrů
Předpokládané parametry chiptuningu před a po úpravě Economy pro vozidlo
Subaru Traviq 2.2 Ecotec 5MT.
Parametry vozu | Před úpravou | Po úpravě |
---|---|---|
Výkon HP | 145 HP | 148 HP |
Výkon kW | 108 kW | 110 kW |
Točivý moment Nm | 203 NM | 207 NM |
Maximální rychlost | + 3 km/h | |
Spotřeba město | -0,3 l / 100 km | |
Kombinovaná spotřeba | -0,4 l / 100 km | |
Spotřeba mimo město | -0,5 l / 100 km |
Očekávaný nárůst parametrů
Předpokládané parametry chiptuningu před a po úpravě Optimal pro vozidlo
Subaru Traviq 2.2 Ecotec 5MT.
Parametry vozu | Před úpravou | Po úpravě |
---|---|---|
Výkon HP | 145 HP | 155 HP |
Výkon kW | 108 kW | 116 kW |
Točivý moment Nm | 203 NM | 217 NM |
Maximální rychlost | + 6 km/h | |
Spotřeba město | -0,1 l / 100 km | |
Kombinovaná spotřeba | -0,3 l / 100 km | |
Spotřeba mimo město | -0,4 l / 100 km |
Očekávaný nárůst parametrů
Předpokládané parametry chiptuningu před a po úpravě Power pro vozidlo
Subaru Traviq 2.2 Ecotec 5MT.
Parametry vozu | Před úpravou | Po úpravě |
---|---|---|
Výkon HP | 145 HP | 160 HP |
Výkon kW | 108 kW | 119 kW |
Točivý moment Nm | 203 NM | 223 NM |
Maximální rychlost | + 0 km/h | |
Spotřeba město | 0 l / 100 km | |
Kombinovaná spotřeba | 0 l / 100 km | |
Spotřeba mimo město | 0 l / 100 km |
Očekávaný nárůst parametrů
Modelová řada , vyráběná od roku 2000. Úprava tohoto modelu se provádí přes diagnostickou zásuvku. Řídící jednotka motoru od společnosti Delco. Typ řídící jednotky GMPT E-15.
Proč si zvolit naše řešení?
100% legální chiptuning
Naše úpravy plně schvaluje a respektuje Ministerstvo dopravy ČR. Oficiální zápis v technickém průkazu pak platí celosvětově.
Splnění STK a emisí
Moderní diagnostické přístroje a špičková technologie vám zajistí hladký průběh STK a emisí, jako kdyby k žádné úpravě motoru nikdy nedošlo.
Šetrné pro motor
Zvýšení výkonu a snížení spotřeby bez starostí o životnost motoru. Vytěžíte ze svého motoru maximum s nulovým opotřebením.
Jak nás hodnotí naši zákazníci?
Přečtěte si, jak se našim zákazníkům jezdí po chiptuningu.