Mitsubishi Lancer Evolution (CP9A) 2.0 Turbo RS Evolution V RS450 Ralliart - 335kW / 449HP (515Nm)
Konfigurace úprav motoru
Zvýšení výkonu motoru (chiptuning) vozidla Mitsubishi Lancer Evolution (CP9A) 2.0 Turbo RS Evolution V RS450 Ralliart - 335kW / 449HP (515Nm) je možné z původních 335 kW (449 HP) až na 419 kW (561 HP) a nárůst točivého momentu ze 515 Nm až na 633 Nm.
Ve variantě Optimal se maximální rychlost po úpravě zvýší o + 6 km/h a kombinovaná spotřeba se sníží v průměru o -0,4 l / 100 km.
Detailní parametry k jednotlivým druhům úprav (Atest, Economy, Optimal, Power) naleznete níže po zvolení typu úpravy.
Zvolit úpravuSleva platí pro všechny úpravy. Sleva je platná při realizaci tento nebo následující týden.
Zvolte požadovanou úpravu
Atest
SLEVA 30 %
- Chiptuning
- Diagnostika vozidla
- Měření výkonu po úpravě
- Měření emisí
- Jízdní zkouška
- Zápis do technického průkazu
Oficiálně homologovaný chiptuning se zápisem do technického průkazu
Economy
SLEVA 30 %
- Chiptuning
- Diagnostika vozidla
- Možnost dalších zvýhodněných úprav
- Jízdní zkouška
Když jste spokojeni se stávajícím výkonem a chcete snížit spotřebu
Optimal
SLEVA 30 %
Nejžádanější
- Chiptuning
- Diagnostika vozidla
- Možnost dalších zvýhodněných úprav
- Jízdní zkouška
Zvýšení výkonu a snížení spotřeby současně a v rovnováze
Power
SLEVA 30 %
- Chiptuning
- Diagnostika vozidla
- Možnost dalších zvýhodněných úprav
- Jízdní zkouška
Pro ty, kdo chtějí ze svého vozu dostat maximum
Předpokládané parametry chiptuningu před a po úpravě Atest pro vozidlo
Mitsubishi Lancer Evolution 2.0 Turbo RS Evolution V RS450 Ralliart.
Parametry vozu | Před úpravou | Po úpravě |
---|---|---|
Výkon HP | 449 HP | 534 HP |
Výkon kW | 335 kW | 399 kW |
Točivý moment Nm | 515 NM | 618 NM |
Maximální rychlost | + 0 km/h | |
Spotřeba město | -0,3 l / 100 km | |
Kombinovaná spotřeba | -0,4 l / 100 km | |
Spotřeba mimo město | -0,5 l / 100 km |
Očekávaný nárůst parametrů
Předpokládané parametry chiptuningu před a po úpravě Economy pro vozidlo
Mitsubishi Lancer Evolution 2.0 Turbo RS Evolution V RS450 Ralliart.
Parametry vozu | Před úpravou | Po úpravě |
---|---|---|
Výkon HP | 449 HP | 494 HP |
Výkon kW | 335 kW | 369 kW |
Točivý moment Nm | 515 NM | 582 NM |
Maximální rychlost | + 3 km/h | |
Spotřeba město | -0,5 l / 100 km | |
Kombinovaná spotřeba | -0,6 l / 100 km | |
Spotřeba mimo město | -0,7 l / 100 km |
Očekávaný nárůst parametrů
Předpokládané parametry chiptuningu před a po úpravě Optimal pro vozidlo
Mitsubishi Lancer Evolution 2.0 Turbo RS Evolution V RS450 Ralliart.
Parametry vozu | Před úpravou | Po úpravě |
---|---|---|
Výkon HP | 449 HP | 539 HP |
Výkon kW | 335 kW | 402 kW |
Točivý moment Nm | 515 NM | 618 NM |
Maximální rychlost | + 6 km/h | |
Spotřeba město | -0,3 l / 100 km | |
Kombinovaná spotřeba | -0,4 l / 100 km | |
Spotřeba mimo město | -0,5 l / 100 km |
Očekávaný nárůst parametrů
Předpokládané parametry chiptuningu před a po úpravě Power pro vozidlo
Mitsubishi Lancer Evolution 2.0 Turbo RS Evolution V RS450 Ralliart.
Parametry vozu | Před úpravou | Po úpravě |
---|---|---|
Výkon HP | 449 HP | 561 HP |
Výkon kW | 335 kW | 419 kW |
Točivý moment Nm | 515 NM | 633 NM |
Maximální rychlost | + 9 km/h | |
Spotřeba město | 0 l / 100 km | |
Kombinovaná spotřeba | 0 l / 100 km | |
Spotřeba mimo město | 0 l / 100 km |
Očekávaný nárůst parametrů
Modelová řada CP9A, vyráběná od roku 1998. Úprava tohoto modelu se provádí přes diagnostickou zásuvku. Řídící jednotka motoru od společnosti Mitsubishi. Typ řídící jednotky E2T7318x.
Proč si zvolit naše řešení?
100% legální chiptuning
Naše úpravy plně schvaluje a respektuje Ministerstvo dopravy ČR. Oficiální zápis v technickém průkazu pak platí celosvětově.
Splnění STK a emisí
Moderní diagnostické přístroje a špičková technologie vám zajistí hladký průběh STK a emisí, jako kdyby k žádné úpravě motoru nikdy nedošlo.
Šetrné pro motor
Zvýšení výkonu a snížení spotřeby bez starostí o životnost motoru. Vytěžíte ze svého motoru maximum s nulovým opotřebením.
Jak nás hodnotí naši zákazníci?
Přečtěte si, jak se našim zákazníkům jezdí po chiptuningu.