Maserati Spyder (4200 GT) 4.2 V8 Spyder GT - 287kW / 385HP (451Nm)
Konfigurace úprav motoru
Zvýšení výkonu motoru (chiptuning) vozidla Maserati Spyder (4200 GT) 4.2 V8 Spyder GT - 287kW / 385HP (451Nm) je možné z původních 287 kW (385 HP) až na 316 kW (424 HP) a nárůst točivého momentu ze 451 Nm až na 496 Nm.
Ve variantě Optimal se maximální rychlost po úpravě zvýší o + 6 km/h a kombinovaná spotřeba se sníží v průměru o -0,3 l / 100 km.
Detailní parametry k jednotlivým druhům úprav (Atest, Economy, Optimal, Power) naleznete níže po zvolení typu úpravy.
Zvolit úpravuSleva platí pro všechny úpravy. Sleva je platná při realizaci tento nebo následující týden.
Zvolte požadovanou úpravu
Atest
SLEVA 30 %
- Chiptuning
- Diagnostika vozidla
- Měření výkonu po úpravě
- Měření emisí
- Jízdní zkouška
- Zápis do technického průkazu
Oficiálně homologovaný chiptuning se zápisem do technického průkazu
Economy
SLEVA 30 %
- Chiptuning
- Diagnostika vozidla
- Možnost dalších zvýhodněných úprav
- Jízdní zkouška
Když jste spokojeni se stávajícím výkonem a chcete snížit spotřebu
Optimal
SLEVA 30 %
Nejžádanější
- Chiptuning
- Diagnostika vozidla
- Možnost dalších zvýhodněných úprav
- Jízdní zkouška
Zvýšení výkonu a snížení spotřeby současně a v rovnováze
Power
SLEVA 30 %
- Chiptuning
- Diagnostika vozidla
- Možnost dalších zvýhodněných úprav
- Jízdní zkouška
Pro ty, kdo chtějí ze svého vozu dostat maximum
Předpokládané parametry chiptuningu před a po úpravě Atest pro vozidlo
Maserati Spyder 4.2 V8 Spyder GT.
Parametry vozu | Před úpravou | Po úpravě |
---|---|---|
Výkon HP | 385 HP | 408 HP |
Výkon kW | 287 kW | 304 kW |
Točivý moment Nm | 451 NM | 478 NM |
Maximální rychlost | + 0 km/h | |
Spotřeba město | -0,1 l / 100 km | |
Kombinovaná spotřeba | -0,3 l / 100 km | |
Spotřeba mimo město | -0,4 l / 100 km |
Očekávaný nárůst parametrů
Předpokládané parametry chiptuningu před a po úpravě Economy pro vozidlo
Maserati Spyder 4.2 V8 Spyder GT.
Parametry vozu | Před úpravou | Po úpravě |
---|---|---|
Výkon HP | 385 HP | 393 HP |
Výkon kW | 287 kW | 293 kW |
Točivý moment Nm | 451 NM | 460 NM |
Maximální rychlost | + 3 km/h | |
Spotřeba město | -0,3 l / 100 km | |
Kombinovaná spotřeba | -0,4 l / 100 km | |
Spotřeba mimo město | -0,5 l / 100 km |
Očekávaný nárůst parametrů
Předpokládané parametry chiptuningu před a po úpravě Optimal pro vozidlo
Maserati Spyder 4.2 V8 Spyder GT.
Parametry vozu | Před úpravou | Po úpravě |
---|---|---|
Výkon HP | 385 HP | 412 HP |
Výkon kW | 287 kW | 307 kW |
Točivý moment Nm | 451 NM | 483 NM |
Maximální rychlost | + 6 km/h | |
Spotřeba město | -0,1 l / 100 km | |
Kombinovaná spotřeba | -0,3 l / 100 km | |
Spotřeba mimo město | -0,4 l / 100 km |
Očekávaný nárůst parametrů
Předpokládané parametry chiptuningu před a po úpravě Power pro vozidlo
Maserati Spyder 4.2 V8 Spyder GT.
Parametry vozu | Před úpravou | Po úpravě |
---|---|---|
Výkon HP | 385 HP | 424 HP |
Výkon kW | 287 kW | 316 kW |
Točivý moment Nm | 451 NM | 496 NM |
Maximální rychlost | + 0 km/h | |
Spotřeba město | 0 l / 100 km | |
Kombinovaná spotřeba | 0 l / 100 km | |
Spotřeba mimo město | 0 l / 100 km |
Očekávaný nárůst parametrů
Modelová řada , vyráběná od roku 2001. Úprava tohoto modelu se provádí přes diagnostickou zásuvku. Řídící jednotka motoru od společnosti Bosch. Typ řídící jednotky ME7.3.2 - ME7.1.1.
Proč si zvolit naše řešení?
100% legální chiptuning
Naše úpravy plně schvaluje a respektuje Ministerstvo dopravy ČR. Oficiální zápis v technickém průkazu pak platí celosvětově.
Splnění STK a emisí
Moderní diagnostické přístroje a špičková technologie vám zajistí hladký průběh STK a emisí, jako kdyby k žádné úpravě motoru nikdy nedošlo.
Šetrné pro motor
Zvýšení výkonu a snížení spotřeby bez starostí o životnost motoru. Vytěžíte ze svého motoru maximum s nulovým opotřebením.
Jak nás hodnotí naši zákazníci?
Přečtěte si, jak se našim zákazníkům jezdí po chiptuningu.