Honda Civic Si (FG) 2.0 16v i-VTEC - 147kW / 197HP (188Nm)
Konfigurace úprav motoru
Zvýšení výkonu motoru (chiptuning) vozidla Honda Civic Si (FG) 2.0 16v i-VTEC - 147kW / 197HP (188Nm) je možné z původních 147 kW (197 HP) až na 162 kW (217 HP) a nárůst točivého momentu ze 188 Nm až na 207 Nm.
Ve variantě Optimal se maximální rychlost po úpravě zvýší o + 6 km/h a kombinovaná spotřeba se sníží v průměru o -0,3 l / 100 km.
Detailní parametry k jednotlivým druhům úprav (Atest, Economy, Optimal, Power) naleznete níže po zvolení typu úpravy.
Zvolit úpravuSleva platí pro všechny úpravy. Sleva je platná při realizaci tento nebo následující týden.
Zvolte požadovanou úpravu
Atest
SLEVA 30 %
- Chiptuning
- Diagnostika vozidla
- Měření výkonu po úpravě
- Měření emisí
- Jízdní zkouška
- Zápis do technického průkazu
Oficiálně homologovaný chiptuning se zápisem do technického průkazu
Economy
SLEVA 30 %
- Chiptuning
- Diagnostika vozidla
- Možnost dalších zvýhodněných úprav
- Jízdní zkouška
Když jste spokojeni se stávajícím výkonem a chcete snížit spotřebu
Optimal
SLEVA 30 %
Nejžádanější
- Chiptuning
- Diagnostika vozidla
- Možnost dalších zvýhodněných úprav
- Jízdní zkouška
Zvýšení výkonu a snížení spotřeby současně a v rovnováze
Power
SLEVA 30 %
- Chiptuning
- Diagnostika vozidla
- Možnost dalších zvýhodněných úprav
- Jízdní zkouška
Pro ty, kdo chtějí ze svého vozu dostat maximum
Předpokládané parametry chiptuningu před a po úpravě Atest pro vozidlo
Honda Civic Si 2.0 16v i-VTEC.
Parametry vozu | Před úpravou | Po úpravě |
---|---|---|
Výkon HP | 197 HP | 209 HP |
Výkon kW | 147 kW | 156 kW |
Točivý moment Nm | 188 NM | 199 NM |
Maximální rychlost | + 0 km/h | |
Spotřeba město | -0,1 l / 100 km | |
Kombinovaná spotřeba | -0,3 l / 100 km | |
Spotřeba mimo město | -0,4 l / 100 km |
Očekávaný nárůst parametrů
Předpokládané parametry chiptuningu před a po úpravě Economy pro vozidlo
Honda Civic Si 2.0 16v i-VTEC.
Parametry vozu | Před úpravou | Po úpravě |
---|---|---|
Výkon HP | 197 HP | 201 HP |
Výkon kW | 147 kW | 150 kW |
Točivý moment Nm | 188 NM | 192 NM |
Maximální rychlost | + 3 km/h | |
Spotřeba město | -0,3 l / 100 km | |
Kombinovaná spotřeba | -0,4 l / 100 km | |
Spotřeba mimo město | -0,5 l / 100 km |
Očekávaný nárůst parametrů
Předpokládané parametry chiptuningu před a po úpravě Optimal pro vozidlo
Honda Civic Si 2.0 16v i-VTEC.
Parametry vozu | Před úpravou | Po úpravě |
---|---|---|
Výkon HP | 197 HP | 211 HP |
Výkon kW | 147 kW | 157 kW |
Točivý moment Nm | 188 NM | 201 NM |
Maximální rychlost | + 6 km/h | |
Spotřeba město | -0,1 l / 100 km | |
Kombinovaná spotřeba | -0,3 l / 100 km | |
Spotřeba mimo město | -0,4 l / 100 km |
Očekávaný nárůst parametrů
Předpokládané parametry chiptuningu před a po úpravě Power pro vozidlo
Honda Civic Si 2.0 16v i-VTEC.
Parametry vozu | Před úpravou | Po úpravě |
---|---|---|
Výkon HP | 197 HP | 217 HP |
Výkon kW | 147 kW | 162 kW |
Točivý moment Nm | 188 NM | 207 NM |
Maximální rychlost | + 0 km/h | |
Spotřeba město | 0 l / 100 km | |
Kombinovaná spotřeba | 0 l / 100 km | |
Spotřeba mimo město | 0 l / 100 km |
Očekávaný nárůst parametrů
Modelová řada FG, vyráběná od roku 2006. Úprava tohoto modelu se provádí přes diagnostickou zásuvku. Řídící jednotka motoru od společnosti Keihin. Typ řídící jednotky 37820-Rxx-xxx.
Proč si zvolit naše řešení?
100% legální chiptuning
Naše úpravy plně schvaluje a respektuje Ministerstvo dopravy ČR. Oficiální zápis v technickém průkazu pak platí celosvětově.
Splnění STK a emisí
Moderní diagnostické přístroje a špičková technologie vám zajistí hladký průběh STK a emisí, jako kdyby k žádné úpravě motoru nikdy nedošlo.
Šetrné pro motor
Zvýšení výkonu a snížení spotřeby bez starostí o životnost motoru. Vytěžíte ze svého motoru maximum s nulovým opotřebením.
Jak nás hodnotí naši zákazníci?
Přečtěte si, jak se našim zákazníkům jezdí po chiptuningu.