Audi R8 4.2 FSI Quattro R-Tronic - 316kW / 424HP (430Nm)
Konfigurace úprav motoru
Zvýšení výkonu motoru (chiptuning) vozidla Audi R8 4.2 FSI Quattro R-Tronic - 316kW / 424HP (430Nm) je možné z původních 316 kW (424 HP) až na 348 kW (466 HP) a nárůst točivého momentu ze 430 Nm až na 473 Nm.
Ve variantě Optimal se maximální rychlost po úpravě zvýší o + 6 km/h a kombinovaná spotřeba se sníží v průměru o -0,3 l / 100 km.
Detailní parametry k jednotlivým druhům úprav (Atest, Economy, Optimal, Power) naleznete níže po zvolení typu úpravy.
Zvolit úpravuSleva platí pro všechny úpravy. Sleva je platná při realizaci tento nebo následující týden.
Zvolte požadovanou úpravu
Atest
SLEVA 30 %
- Chiptuning
- Diagnostika vozidla
- Měření výkonu po úpravě
- Měření emisí
- Jízdní zkouška
- Zápis do technického průkazu
Oficiálně homologovaný chiptuning se zápisem do technického průkazu
Economy
SLEVA 30 %
- Chiptuning
- Diagnostika vozidla
- Možnost dalších zvýhodněných úprav
- Jízdní zkouška
Když jste spokojeni se stávajícím výkonem a chcete snížit spotřebu
Optimal
SLEVA 30 %
Nejžádanější
- Chiptuning
- Diagnostika vozidla
- Možnost dalších zvýhodněných úprav
- Jízdní zkouška
Zvýšení výkonu a snížení spotřeby současně a v rovnováze
Power
SLEVA 30 %
- Chiptuning
- Diagnostika vozidla
- Možnost dalších zvýhodněných úprav
- Jízdní zkouška
Pro ty, kdo chtějí ze svého vozu dostat maximum
Předpokládané parametry chiptuningu před a po úpravě Atest pro vozidlo
Audi R8 4.2 FSI Quattro R-Tronic.
Parametry vozu | Před úpravou | Po úpravě |
---|---|---|
Výkon HP | 424 HP | 449 HP |
Výkon kW | 316 kW | 335 kW |
Točivý moment Nm | 430 NM | 456 NM |
Maximální rychlost | + 0 km/h | |
Spotřeba město | -0,1 l / 100 km | |
Kombinovaná spotřeba | -0,3 l / 100 km | |
Spotřeba mimo město | -0,4 l / 100 km |
Očekávaný nárůst parametrů
Předpokládané parametry chiptuningu před a po úpravě Economy pro vozidlo
Audi R8 4.2 FSI Quattro R-Tronic.
Parametry vozu | Před úpravou | Po úpravě |
---|---|---|
Výkon HP | 424 HP | 432 HP |
Výkon kW | 316 kW | 322 kW |
Točivý moment Nm | 430 NM | 439 NM |
Maximální rychlost | + 3 km/h | |
Spotřeba město | -0,3 l / 100 km | |
Kombinovaná spotřeba | -0,4 l / 100 km | |
Spotřeba mimo město | -0,5 l / 100 km |
Očekávaný nárůst parametrů
Předpokládané parametry chiptuningu před a po úpravě Optimal pro vozidlo
Audi R8 4.2 FSI Quattro R-Tronic.
Parametry vozu | Před úpravou | Po úpravě |
---|---|---|
Výkon HP | 424 HP | 454 HP |
Výkon kW | 316 kW | 338 kW |
Točivý moment Nm | 430 NM | 460 NM |
Maximální rychlost | + 6 km/h | |
Spotřeba město | -0,1 l / 100 km | |
Kombinovaná spotřeba | -0,3 l / 100 km | |
Spotřeba mimo město | -0,4 l / 100 km |
Očekávaný nárůst parametrů
Předpokládané parametry chiptuningu před a po úpravě Power pro vozidlo
Audi R8 4.2 FSI Quattro R-Tronic.
Parametry vozu | Před úpravou | Po úpravě |
---|---|---|
Výkon HP | 424 HP | 466 HP |
Výkon kW | 316 kW | 348 kW |
Točivý moment Nm | 430 NM | 473 NM |
Maximální rychlost | + 0 km/h | |
Spotřeba město | 0 l / 100 km | |
Kombinovaná spotřeba | 0 l / 100 km | |
Spotřeba mimo město | 0 l / 100 km |
Očekávaný nárůst parametrů
Modelová řada , vyráběná od roku 2010. Úprava tohoto modelu se provádí přes diagnostickou zásuvku. Řídící jednotka motoru od společnosti Bosch. Typ řídící jednotky MED9.1.2.
Proč si zvolit naše řešení?
100% legální chiptuning
Naše úpravy plně schvaluje a respektuje Ministerstvo dopravy ČR. Oficiální zápis v technickém průkazu pak platí celosvětově.
Splnění STK a emisí
Moderní diagnostické přístroje a špičková technologie vám zajistí hladký průběh STK a emisí, jako kdyby k žádné úpravě motoru nikdy nedošlo.
Šetrné pro motor
Zvýšení výkonu a snížení spotřeby bez starostí o životnost motoru. Vytěžíte ze svého motoru maximum s nulovým opotřebením.
Jak nás hodnotí naši zákazníci?
Přečtěte si, jak se našim zákazníkům jezdí po chiptuningu.